Donnerstag, 29. Dezember 2011

[New In] Shake It Babe!

Huhu, meine Lieben.

Ich melde mich heute mal mit einer Kaufempfehlung.
Momentan gibt es eine Limited Edition von Dresdner Essenz und zwar die "Shake It Babe/ 2 - Phasen Bad" Badezusätze.
Da ich ziemlich gerne Bade und ein riiiiesen Fan von solchen Badezusätzen bin, konnte ich natürlich nicht daran vorbei!
Es gibt sie in den Sorten Himbeere, Apfel & Banane.
Banane habe ich mir nicht geholt, da ich nicht so der Fan von Bananen bin :p.
(Böse Ossiwitze könnt ihr für euch behalten :D!)
Durch einen extra hohen Ölgehalt von 20%, fühlt sich die Haut nach dem Baden uuuunheimlich weich an und auch am nächsten Tag ist es noch so.
Enthalten sind 40ml.
Vor dem Gebrauch muss man sie gut durchschütteln, wegen eben diesem hohen Ölgehalts.
Daher auch der Name "Shake It Babe" :p.
Die Sorte Himbeer habe ich zuvor schon getestet und bin von dem Geruch total begeistert, deswegen ist es auch schon mein zweites Päckchen.
Es riecht sooo herrlich nach Himbeermaoam :D!
Auf die Sorte Apfel bin ich gespannt^^.
Hier die Inhaltsstoffe der Himbeer Essenz:
Die Inhaltsstoffe sind bei beiden fast gleich, bis auf die letzte Reihe.
Hexyl Cinnamal ist in der Sorte Apfel nicht enthalten und die letzten beiden Zusatzstoffe lauten CI 45350 & CI 61570.
Ich kann damit rein gar nichts anfangen, aber wer drauf achten muss, wird schon bescheid wissen ;).
Zu den Inhaltstsoffen der Sorte Banane kann ich nichts sagen.

Dann habe ich heute bei facebook noch gesehen, das diese kleinen Bleckboxen von Jessa(gedacht für Binden/ Tampons für unterwegs, zweckentfremdet als Lidschattenpalette oder Schmuckbox :p) neue Designs haben und was passiert mir an der Kasse im dm?
Ich vergesse danach zu schauen..
Kurz bevor ich dran war, sah ich die Dosen von weitem(die Probeartikel sind zum Glück kurz vor der Kasse^^) und es viel mir Schlagartig wieder ein.
Da ich direkt gesehen habe, das eine der Dosen die ich haben wollte oben drauf liegt, bin ich schnell hin und habe sie mir noch geholt und das ist sie:
Süß oder :D?


Habt ihr die "Shake It Babe" Essenzen auch schon probiert oder mögt ihr solche Zusätze gar nicht?
Wenn ihr Empfehlungen in dieser Richtung habt, dann immer her damit ;D!

Liebe Grüße ♥

Kommentare:

  1. ich will auch so ein dööschen :D das sieht sehr süß aus :)

    schöner post :)

    AntwortenLöschen
  2. Das nächste mal wenn ich bei dm bin muss ich UMBEDINGT danach schauen!Ich vergesse es immer danach zu gucken -.-'

    Wie auch immer,dein Blog ist richtig toll!

    Magst Du vielleicht mal bei mir vorbei schauen und mir Feedback geben? :D

    http://princess-from-paris.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  3. Jaaaa... ian somerhalder *-* Fands auch scheiße dass der gestorben ist :D

    AntwortenLöschen
  4. die cupcakedose ist echt soooo toll :D

    AntwortenLöschen
  5. vielen Dank für den Tipp, werde mal schauen, ob ich diese Produkte hier iwo kaufen kann :)
    also ich mag Badezusätze sehr gerne.

    LG, Franszi

    AntwortenLöschen
  6. Meet Ira – Our Wi fi Internet radio adapter that
    connects automatically to any wireless Internet network. If you
    want to know what folks are listening to and talking about on
    the opposite coast, Fly - Cast is terrific. The viewing angle
    is extra wide, making it easier for you to read or even allow
    others to read with you.

    my weblog: Homepage

    AntwortenLöschen
  7. A little bit of care, concern and love will go a long way to make him feel bound
    with you. These are reaching thousands of people at a time who recognize the self help benefits and pass
    them on to friends who do the same and they
    become viral. It may feel awkward or just plain wrong to
    write in new ways, but the more uncomfortable it feels,
    the more it's likely to lead to breakthroughs.

    Also visit my blog :: www.gedichtzurgeburt.de - Read More In this article

    AntwortenLöschen
  8. But also since then, we as a country, and as just as well, a world, have become basically addicted and
    dependent on our radios. Perhaps there is a news broadcast you want to check, or perhaps a vital sports
    game you cannot miss. As a gadget, it's out of this world; as a functional laptop, I'm not so sure.


    My homepage: http://www.online-radioportal.de

    AntwortenLöschen
  9. But also since then, we as a country, and as just as well,
    a world, have become basically addicted and dependent on our radios.
    In my case I listen to all music that is submitted
    to me before I include it on my playlist. This is a fantastic app for people who travel
    and it now supports multitasking.

    Feel free to surf to my website; http://www.online-radioportal.de

    AntwortenLöschen
  10. It iis based on computer with electrographic sensor technology.
    Aside from the obvious difficulties of pitching so brilliantly in such a high pressure situation, Larsen's feat is even more impressive when one considers that the Dodgers had four future Hall of Famers in their lineup: Duke Snider, Jackie Robinson, Roy Campanella and Pee Wee Reese. t love the unself-conscious little boy or girl, the undaunted miniature explorer who moves with unbridled enthusiasm to experience life.

    My web site: multihop.Tv

    AntwortenLöschen
  11. Meet Ira – Our Wi fi Internet radio adapter that connects automatically to any wireless Internet
    network. In my case I listen to all music that is submitted to me before I include it on my playlist.
    Individuals have acquired different software and programe through which
    you could download these videos.

    Feel free to visit my weblog ... http://www.online-radioportal.de

    AntwortenLöschen
  12. You don't have to hit the gym for two and three hours each day to lose weight, but it does help to squeeze in 30 minutes of physical activity each day. In fact, I always suggest to those overweight vegetarians to keep to a max of 4 pounds a week so you won't suffer loose skin post weight loss.

    The institution has persistently offered ideal programs and services for those struggling to achieve certain levels of body
    weight.

    My page - Http://Www.5-10Kgabnehmen.De

    AntwortenLöschen
  13. If adult comedy is what entertains you then there are plenty of these as well.
    This will then accurately tell you that when there is Zebra
    Stripes you should try to reduce them. In this ending, James walks into a control room that's being operated by a dog.

    Have a look at my website ... videos downloaden

    AntwortenLöschen
  14. Use all tools to demonstrate your innovative
    thinking and to plan an impeccable happening. This is a list
    of some tricks to connect to Facebook from work or place of study when it has been blocked:.
    Anyone with a fire in the belly can achieve something through Facebook marketing.


    my web-site ... http://social-sponsor.com/

    AntwortenLöschen